Publicēts: 2025-05-07

Kaip išspręsti problemas, susijusias su „Wi-F

 Kaip užtikrinti stabilų ryšį su maršruto parinktuvu?

  • Atsisiųsk maršruto parinktuvo gamintojo programėlę į savo išmanųjį telefoną. Ją galima rasti „Android“ telefonams skirtoje „Google Play“ ir „Apple“ telefonams skirtoje „App Store“, taip pat pažiūrėk, gal programėlė prieinama gamintojo svetainėje.

  • Užsiregistruok kaip naujas naudotojas arba prisijunk prie savo esamos paskyros. Jei programėle naudojaisi anksčiau, spustelėk mygtuką „Prisijungti“ ir naudok savo el. paštą / prisijungimo vardą ir slaptažodį. Jei programėle naudojiesi pirmą kartą, spustelėk mygtuką „Registruotis“ ir susikurk naują paskyrą. Vadovaukis programėlėje pateiktais nurodymais ir užpildyk visus reikiamus laukus. 

  • Sukurk maršruto parinktuvo ir išmaniojo telefono ryšį. Pažiūrėk, ar telefonas yra prijungtas prie „Wi-Fi“ tinklo (prie kurio prietaisas netrukus bus prijungtas) ir, jei prietaisas palaiko „Bluetooth GPS“, pažiūrėk, ar jis įjungtas. Jau užsiregistravus, reikia atsidaryti programėlę ir spustelėti „Pridėti prietaisą“. Kitame meniu pasirink prietaiso QR kodą arba pasirink savo modelį iš siūlomų sąrašo. Tada prijunk jį, naudodamas programėlę, prie namų „Wi-Fi“ tinklo. Kai kuriuose modeliuose kitame prisijungimo proceso etape telefoną reikia prijungti prie paties prietaiso „Wi-Fi“. Tai galima padaryti atsidarius telefono „Wi-Fi“ nustatymus ir pasirinkus tinklą, kurio pavadinimas yra gamintojo pavadinimas. Labai tikėtina, kad programėlė pasiūlys tai padaryti automatiškai. Turint kai kuriuos modelius, reikės paspausti prietaiso mygtuką (-us) arba pasirinkti tam tikrą ryšio režimą / programą. Leisk programėlei užbaigti prisijungimo procesą (tai gali užtrukti iki 5 minučių) ir tavo prietaisas bus sėkmingai prijungtas prie išmaniojo telefono!

Jei ryšys nesukuriamas, patikrink, ar nebuvo padaryta viena iš toliau nurodytų klaidų:

  • Maršruto parinktuvo pavadinimas turi būti nustatytas anglų kalba, su simboliais ir skaičiais (specialieji ženklai nepalaikomi).

  • Prietaisą prie telefono programėlės galima prijungti tik naudojant 2,4 GHz namų ar biuro „Wi-Fi“ maršruto parinktuvą (nepalaiko 5 GHz). Negalima kurti jungties prietaisui, naudojantis telefono viešojo interneto prieigos jungtimi.

  • Išmaniajame telefone turi būti įjungtas buvimo vietos nustatymas.

  • Turi būti rodomos bent 3 antenos, skirtos „Wi-Fi“ tinklams („Wi-Fi“ signalui) priimti.

  • Kai, naudodamas programėlę, prijungi namų prietaisą prie išmaniojo telefono, patikrink, ar abu įrenginiai prijungti prie to paties maršruto parinktuvo.

  • Jei turi du ar daugiau panašių prietaisų, atjunk kitus prietaisus ir dar kartą mėgink prijungti savo prietaisą.

  • Prieinamos technologijos ir funkcijos gali skirtis, tai priklauso nuo šalies, paslaugų teikėjo, tinklo aplinkos ar gaminio.

  • Prieš tinklo konfigūravimą patikrink, ar prietaisas visiškai įkrautas, jei nori, kad jis veiktų belaidžio ryšio režimu.

  • Jei nepavyksta prisijungti, pamėgink iš naujo paleisti telefoną, prietaisą, „Wi-Fi“ maršruto parinktuvą arba atstatyti gamyklinius nustatymus.

Jei sugebi naudotis technologijomis, gali patikrinti:

  • kiek prietaisų vienu metu gali prisijungti prie maršruto parinktuvo, nes senesnių „Wi-Fi“ maršruto parinktuvų atveju ribojamas prijungiamų prietaisų skaičius;

  • nustatymus, ar įjungtas / išjungtas maršruto parinktuvo ugniasienės nustatymas;

  • ar belaidžio maršruto parinktuvo UPnP parinktis yra aktyvi;

  • ar prijungti prietaisai palaiko WEP šifravimo režimą, ir jei „Wi-Fi“ yra WEP, pakeisk jį į WPA arba WPA2;

  • ar kito belaidžio maršruto parinktuvo SSID („Wi-Fi“ pavadinimas) nėra toks pat kaip tavo;

  • ar maršruto parinktuvo nustatymų lape galima pakeisti DNS į 8.8.8.8.

Jei atlikus reikiamus veiksmus vis tiek nepavyksta užtikrinti stabilaus ryšio, gali būti, kad gedimas yra techninis, todėl turėtum kreiptis dėl remonto, kad mūsų meistrai galėtų atlikti diagnostiką ir remontą.