Dažnai užduodami klausimai

Daugeliu atvejų mes galime atlikti garantinį visų atstovaujamų Europos Sąjungos ir Europos ekonominės erdvės gamintojų prietaisų remontą. Beveik visi gamintojai telefonus skirsto pagal regionus, priskirdami kiekvienam telefono unikaliam serijos numeriui (IMEI kodui) tam tikrą šalį, kurios rinkai prietaisas yra skirtas.

Norint pateikti telefoną garantiniam remontui, reikalingas galiojantis pirkimo dokumentas, baterija ir pats telefonas. Jei kyla problemų dėl priedų, pavyzdžiui, nėra garso iš ausinių arba telefonas neįsikrauna, rekomenduojama jį pateikti remontui kartu su įkrovikliu ar ausinėmis.

Daugelio telefonų stiklas, jutiklinė dalis ir ekranas yra suklijuoti gamykloje ir į servisą pristatomi kaip viena detalė. Todėl servisas nė vienos iš šių dalių negali pakeisti atskirai. Gamintojas taip daro, nes tik naudojant gamykloje prieinamas technologijas yra įmanoma šias dalis suklijuoti taip kokybiškai, kad jutiklinės dalies jautrumas būtų aukščiausios kokybės.

Tai priklauso nuo telefono konstrukcijos, daugeliu atvejų baterija yra priklijuota prie ekrano ar telefono korpuso, todėl jei ardant telefoną bateriją reikia atskirti nuo priklijuotos dalies, ją toliau naudoti pavojinga, nes ji yra deformuota ir gali užsidegti. Pirmaujantys gamintojai, kad užtikrintų savo prietaisų saugumą, paprastai suteikia nemokamas baterijas ir pogarantiniam remontui, jei remontą atlieka įgaliotasis servisas, pavyzdžiui, TSC.

Kad būtų galima atlikti telefono diagnostiką, reikia atkurti jo gamyklinius parametrus, kad klientų duomenys ir trečiųjų šalių programėlės nepaveiktų diagnostinio testo rezultatų. Gamintojai reikalauja ir garantinio remonto atveju telefoną perprogramuoti, kad jis geriau veiktų. Jei klientas telefone turi svarbios asmeninės informacijos (galeriją, kontaktus), prieš perduodant telefoną taisyti ją reikia išsisaugoti arba užsisakyti mokamą duomenų išsaugojimo paslaugą.

Tai yra gamintojo saugos reikalavimas, taip gamintojas įsitikina, kad asmuo, perduodantis prietaisą remontui, yra tikrasis jo savininkas. Kai ši funkcija įjungta, servisas negali prietaiso taisyti ar pakeisti. Todėl perduodant telefoną remontui šią funkciją reikia visada išjungti. Jei dėl telefono defekto to padaryti neįmanoma naudojantis telefono funkcijomis, tai reikia padaryti interneto svetainėje: www.icloud.com.

Serviso centras laikosi Fizinių asmenų duomenų apsaugos įstatymo, taip pat griežtų etikos normų. Todėl jūsų duomenys niekada nebus prieinami tretiesiems asmenims ir mes jų taip pat nenaudojame.

Kaip gamintojų įgaliotas serviso centras, mes naudojame tik originalias atsargines dalis, kurios tiekiamos tiesiai iš gamintojo.

Taip, tai yra mokama paslauga, tačiau pateikiant prietaisą reikės parodyti jo pirkimo dokumentą. TSC laikosi aukštų etikos standartų ir mes nenorėtume padėti atblokuoti pavogto ar prarasto telefono, todėl atlikdami tokią paslaugą visada reikalausime jūsų įrodyti savo nuosavybės teisę į prietaisą.

Atminkite, kad jūs esate atsakingas už saugų prietaiso supakavimą, todėl telefoną visada siųskite jo dėžutėje ir ją dar sutvirtinkite kokia nors saugia medžiaga. Servisas prietaisus priima po aukštos skiriamosios gebos kameromis, taip užfiksuojant gautą pakuotę ir paties prietaiso vizualinę būklę. Visos siuntos yra apdraustos ir jei prietaisas bus sugadintas dėl kurjerių pašto aplaidumo, visada bus išmokėta kompensacija.

Kaip išsiųsti įrenginį remontui?

1. Siųsti įrenginį
1. Siųsti įrenginį Į TSC autorizuotą serviso centrą per kurjerį ar siuntų savitarnos terminalą
2. Diagnostika
2. Diagnostika Mes surasime gedimą ir pasiūlysime remonto kainą!
3. Taisymas
3. Taisymas Įrenginio gedimas bus pašalintas gavus apmokėjimą!
4. Gauti įrenginį
4. Gauti įrenginį Kurjeris pristatys į namus ar artimiausią siuntų savitarnos terminalą!
Pateikite įrenginį remontui