Remontas

Remontas

Įranginių garantinis ir pogarantinis (mokamas) remontas

Serviso centras atlieka garantinio ir pogarantinio remonto paslaugas visų populiariausių prekių ženklų mobiliesiems įrenginiamsplanšetiniams kompiuteriamsišmaniesiems pagalbininkams, išmaniesiems laikrodžiams, elektriniams paspirtukams ir daugeliui kitų įrenginių, pirktų tiek Lietuvoje, tiek kitose Europos Sąjungos ar Europos Ekonominės zonos valstybėse.

Teikiamų paslaugų rūšys

Su mobiliaisiais įrenginiais kyla įvairių nesklandumų, o dažniausiai – su išmaniaisiais telefonais, kuriuos intensyviai naudojame kasdien, todėl mobiliųjų telefonų remontas – tai paslaugos, su kuriomis bent kartą yra susidūręs kiekvienas – garantijos galiojimo metu arba jai pasibaigus. Mobiliųjų telefonų remontą galima suskirstyti į kelias kategorijas.

Garantinis remontas: TSC galite gauti nemokamą garantinę techninę priežiūrą, pakeisti programinę įrangą ir taisyti populiariausių gamintojų telefonus, planšetinius kompiuterius, išmaniuosius telefonus, elektrinius paspirtukus ir kitus išmaniuosius įrenginius. Garantinį remontą atsisakoma atlikti, jei paaiškėja, jog buvo pažeistos įrenginio naudojimo taisyklės. Tokiu atveju mes galime sutaisyti įrenginį už mokestį arba atiduoti su išvada apie rastus pažeidimus. Pagal statistiką garantinis remontas nemokamai atliekamas 90 % pateiktų įrenginių, ir tik 10 % įrenginių garantinį remontą atsisakoma atlikti, nes naudotojas būna pažeidęs jų naudojimo taisykles.

Gamintojus, patikėjusius savo įrangos garantinę priežiūrą mums, galima rasti: čia

Kreipkitės dėl remonto ir atsiųskite savo įrenginį garantiniam remontui jau dabar, neatidėdami paskutinei akimirkai. Jei įrenginyje atsiranda bent mažiausia klaida arba defektas, labai svarbu juos pašalinti iš karto, kai tik jie pasireiškia, todėl užsisakykite savo įrenginio remontą jau dabar ir atsiųskite jį mums arba pristatykite į artimiausią priėmimo punktą.

Registruokite įrenginį jau dabar: čia

Pogarantinis remontas: Pasibaigė garantinis laikotarpis? Nieko tokio. Galime sutaisyti beveik bet kurį telefoną ar planšetinį kompiuterį, jei tik galima gauti originalių gamintojo atsarginių dalių. Suprantama, šiuo atveju remontas yra mokamas – pagal TSC nustatytą kainoraštį. Jei pageidaujate, mūsų specialistai išsamiau papasakos tiek apie įkainius, tiek apie atliekamų darbų specifiką.

Norite sužinoti kainą? Naudokitės remonto sąnaudų skaičiuotuvu: čia

Mobiliojo telefono remontas, susijęs su programine įranga

Virusai, nežinia iš kur atsiradusi reklama, nesklandumai priimant skambučius ar susiję su jų priėmimo zona – tai tik kelios problemos, kurias gali kelti telefonas. Jei gedimas susijęs su programine įranga, mobilųjį telefoną galima greitai sutaisyti, bet būtina prisiminti, jog gali būti prarasti jame išsaugoti duomenys, todėl prieš atiduodami jį taisyti, informuokite TSC specialistą, kad pageidaujate išsaugoti duomenis, tačiau atsarginė kopija dar nėra sukurta.
Kartais problemų gali kilti ir dėl programėlių, lėtinančių įrangos darbą ar sukeliančių trikdžius.

Mobiliojo telefono remontas, susijęs su išoriniais pažeidimais

Subraižytas ar suskilęs ekranas, sugedęs įkrovimo lizdas, sugadinti mygtukai – tai tik kelios problemos, su kuriomis gali tekti susidurti išmaniojo telefono naudotojui. Ekraną dažnai tenka keisti dėl to, kad nebuvo laikomasi naudojimo taisyklių, todėl jo keitimui ne visada taikomos garantijos sąlygos. Todėl visiems rekomenduojame – iš karto po įrenginio remonto įsigykite savo telefonui tinkamą apsauginę ekrano plėvelę ar stiklą ir nedelsdami užsidėkite apsaugos priemonę ant telefono. Nepatartina toliau naudoti įskilusį apsauginį stiklą, nes jis jau nebe taip efektyviai saugo ekraną.

Mobiliojo telefono remontas, susijęs su pažeidimais, atsiradusiais dėl drėgmės poveikio

Tai gana plačiai paplitusi problema, ypač vasaros metu. Telefonui įkritus į vandenį, pasekmės gali būti apgailėtinos, todėl rekomenduojame kuo greičiau kreiptis į TSC specialistus, kol drėgmės sukelti pažeidimai dar nėra negrįžtami.

Mobiliojo telefono remontas, susijęs su duomenų išsaugojimu ir atnaujinimu

Kilus problemoms, naudotojui nerimą pirmiausia kelia tai, ar bus galima atkurti telefone išsaugotus duomenis, nuotraukas, dokumentus, kontaktus ir pan. TSC specialistai tikrai gali atkurti didžiąją dalį duomenų ir išsaugoti juos atskiroje laikmenoje. Tačiau paprastai rekomenduojama kiekvienam savarankiškai laiku pasidaryti atsargines duomenų kopijas. Tai itin lengva padaryti, jei internetinė saugykla yra susieta su mobiliojo įrenginio naudotojo paskyra.

Mobiliojo telefono remontas, susijęs su kitomis problemomis

Kartais gedimai gali būti susiję su telefono amžiumi. Tai neišvengiama. Tokiu atveju dažnai geriausias sprendimas – pakeisti atskirus komponentus.

Mobiliojo telefono garantinis remontas

TSC siūlomas mobiliųjų telefonų remontas apima ir garantinio remonto paslaugas. Mobiliųjų telefonų garantinis remontas yra nemokamas, jei buvo laikytasi naudojimo taisyklių. Kiekvienas gamintojas turi savo garantijos teikimo taisykles, su kuriomis rekomenduojama susipažinti įsigijus naują įrenginį. Garantiniam remontui priskiriamas tiek programinės įrangos atnaujinimas arba keitimas, tiek mechaninis įrenginių remontas. Mobiliojo telefono remontas pagal garantiją – tai paslauga, kuria pašalinami įprasto naudojimo metu atsiradę defektai arba gamybos defektai. Garantinis remontas nėra draudimas, todėl dėl netinkamo naudojimo atsiradę gedimai netaisomi nemokamai.

Dažniausios atsisakymo atlikti garantinį remontą priežastys

- Telefonas buvo daužtas, matomi mechaniniai pažeidimai arba korpusas yra deformuotas – tai patvirtina, jog su įrenginiu buvo netinkamai elgiamasi.

- Mobilusis telefonas paveiktas drėgmės, pvz., apipiltas kava ar įkrito į balą.

- Buvo bandoma taisyti telefoną savo jėgomis arba neįgaliotame serviso centre.

- Telefone naudojama neautorizuota arba nelegali programinė įranga.

- Ištrintas arba sugadintas telefono gamintojo nurodytas serijos numeris arba IMEI kodas.

- Telefonas naudotas nesilaikant nustatytų taisyklių arba buvo netinkamai nustatytas.

Jeigu negalima atlikti garantinio telefono remonto, bet kuriuo atveju galima atlikti jo diagnostiką arba mokamą negarantinį remontą. Taip pat siūlome gauti visų nustatytų gedimų sąrašą ir tik tada spręsti, ką daryti.

Mobiliojo telefono negarantinis remontas

Ši paslauga siūloma tais atvejais, kai yra pasibaigęs garantijos laikas arba pažeistos garantijos teikimo sąlygos, todėl nemokamai sutaisyti mobiliojo telefono negalima. Išlaidos ir remonto laikas priklauso nuo nustatytų gedimų ir atliekamų darbų apimties. Visa tai kuo tiksliau kiekvienu konkrečiu atveju išaiškins mūsų specialistai bei informuos tiek apie galimybes, tiek apie kainas ir numatomą remonto laiką.

Kaip patiems pratęsti išmaniojo telefono naudojimo laiką?

Dažnai sakoma, jog geriausias gydymas – tai profilaktika. Tas pats pasakytina ir apie mobiliuosius įrenginius. Taigi, čia pateiksime keletą mūsų ekspertų patarimų tam, kad telefonu galėtumėte naudotis kuo ilgiau ir jo netektų taisyti.

- Naudokite apsauginį stiklą
Jie nėra nei brangūs, nei sunkiai randami. Galima įsigyti tinkamus apsauginius stiklus visų rūšių ir modelių telefonams, jų pasirinkimas yra gana platus – galima rinktis pagamintą tiek iš plonos plėvelės, tiek iš tikro stiklo. Reikia pripažinti, jog stiklas saugo geriau, nes, skirtingai nei plėvelė, per jį geriau matosi, jis nesibraižo ir geriau saugo. Telefonui nukritus, apsauginis stiklas gali įskilti, bet pats ekranas bus apsaugotas!

- Įsigykite dėklą
Prekybos vietose bet kuriam mobiliajam telefonui galima įsigyti įvairiausių formų dėklų, kurie leis daug ilgiau naudotis išmaniuoju telefonu. Net jei dėklas padidins įrenginio matmenis, jis apsaugos nuo įbrėžimų bei problemų, atsirandančių dėl sąlyčio su skysčiais ar nešvarumais arba telefonui nukritus.

- Naudokite licencijuotą operacinę sistemą
Nesvarbu, ar tai bus „Android“, „Apple iOS“, „Symbian“, „Blackberry OS“, „Windows OS“, „BADA“, „Palm OS“ („Garnet OS“), „Open WebOS“, „Maemo“, „MeeGo“ ar „Verdict“ – operacinė sistema turi būti licencijuota ir legali. Tokiu atveju nekils problemų dėl jos automatinio atnaujinimo, saugumo ir suderinamumo.

- Programėles diekite tik iš saugių šaltinių
Populiariausi šaltiniai – „Google Play“ ir „App Store“. Iš saugių šaltinių įsigyjamos programėlės yra patikrintos, juose galite matyti ir kitų naudotojų atsiliepimus bei vertinimus. Nesisiųskite nieko iš nežinomų ar nesaugių šaltinių – ir pusė įrenginio apsaugos jau bus užtikrinta!

- Dubliuokite duomenis
Naudojant debesijos paslaugos paskyrą, tokią kaip „Google“, „Dropbox“ ir kt., galima nustatyti automatinį duomenų dubliavimą. Nieko nėra blogiau, kaip vieną gražią dieną prarasti savo telefoną ir suprasti, kad kartu prarasti visi duomenys. Todėl nustatykite automatinį atnaujinimą (arba paklauskite mūsų specialistų, kaip tai geriausia padaryti) ir gyvenkite be rūpesčių! Be to, jei norėsite pradėti naudotis kitu įrenginiu, nustatymas ir įprastų nustatymų atnaujinimas ilgai neužtruks.

Ir vis dėlto. Jei reikalingas mobiliojo telefono remontas, prisiminkite, jog TSC yra vienas iš didžiausių mobiliųjų įrenginių gamintojų įgaliotųjų serviso centrų, teikiantis garantines paslaugas ir atliekantis remontą bei naudojantis originalias atsargines dalis.