Paskelbta: 2023-07-21

Įrenginio pakuotė ir jos išsaugojimas

Kas kartą nusipirkus naują įrenginį jo dėžė lieka tuščia. Vienais atvejais išsaugoti pakuotę gali būti svarbu, kitais – ne. Sužinokite, kada reikėtų išsaugoti pakuotę, o kada galima ją išmesti, kad neapsikrautumėte tuščiomis dėžėmis, kurios užima daug vietos.

Ar originali pakuotė būtina norint atlikti garantinį remontą?

Norėdami suprasti, kaip elgiasi mūsų sekėjai, savo „Facebook“ paskyroje atlikome apklausą ir nustatėme, kad populiaru išsaugoti tuščias pakuotes – tą daro net 87 % respondentų. Dažniausiai jos saugomos vienu tikslu – dėžė būtina, jei prireiktų garantinio remonto. Tačiau tai netiesa – tai tik mitas! Jums nereikia originalios įrenginio pakuotės, kad galėtumėte pristatyti įrenginį į serviso centrą!

Kada reikėtų išsaugoti pakuotę?

Pakuotė nėra svarbi garantinio remonto atveju, tačiau ji svarbi pirmąsias dvi savaites po pirkimo, jei perkate internetu. Jei per pirmąsias kelias dienas nuo gaminio gavimo pastebėjote, kad naujasis įrenginys turi defektų ar neveikia taip, kaip turėtų veikti, nepamirškite, kad galite jį grąžinti per 14 dienų. Tokiu atveju privaloma grąžinti gaminį originalioje pakuotėje. Įrenginys taip pat turi būti be naudojimo požymių, o pakuotė neturi būti pažeista. Tad pirkdami naują įrenginį internetu nesuplėšykite jo pakuotės ir atsargiai ją atidarykite, kad prireikus grąžinti įrenginį jis būtų priimtas.

Kaip panaudoti tuščias dėžes?

Jei pasiliekate dėžes praėjus 2 savaičių grąžinimo laikotarpiui, tikrai galite rasti būdų, kur jas panaudoti. Dėžes galima naudoti:

  1. kaip organizavimo priemonę – perdažius ir suklijavus dėžutes, jas galima panaudoti, pavyzdžiui, stalčiuose ir spintelėse;

  2. dovanoms pakuoti – taip sutaupysite pinigų dovanų pakavimo priemonėms, be to, galite maloniai nustebinti dovanos gavėją, kuris pamanys, kad dovana yra įrenginys, tačiau vietoj to ras staigmeną;

  3. vaikų ir gyvūnų žaislams ir žaidimų nameliams – iš įvairių įrenginių dėžučių galite pagaminti žaidimų namelį vaikams arba guolį ar žaislą šeimos augintiniams.

Jei įrenginys turi kokių nors problemų, nebandykite jų spręsti patys, o pristatykite jį į serviso centrą, kad jį apžiūrėtų specialistas. Įrenginį mums galite pristatyti tiek mokamam, tiek garantiniam remontui, ir nepamirškite – nei vienu, nei kitu atveju originali įrenginio pakuotė nėra būtina! Vis dėlto, jei nusprendėte siųsti įrenginį mums per kurjerį ar paštomatą, rekomenduojame naudoti originalią pakuotę siekiant kuo labiau sumažinti tikimybę papildomai pažeisti įrenginį gabenimo metu.

Ir nepamirškite, kad jei norite užsisakyti garantinį remontą, atvykę į serviso centrą su savimi turėkite pirkimo kvitą, o jei siunčiate įrenginį į serviso centrą per kurjerį, užsakydami remontą pridėkite pirkimo kvitą elektroniniu formatu.

Kai gausime įrenginį, atliksime jo diagnostiką ir, įvertinę gedimus, pranešime, kokių veiksmų imsimės jiems pašalinti. Svarbu tai, kad įrenginio techninė priežiūra ir remontas bus atliekami pagal gamintojo nurodymus, naudojant sertifikuotus įrankius, tinkamiausius metodus, modernią įrangą ir, be abejo, originalias atsargines dalis, nes esame autorizuotas serviso centras.